Spänningen är oliiiidlig… #Blogg100

Spänningen är oliiiidlig… #Blogg100

Ger man sig in i #Blogg100 krävs det att man skriver ett blogginlägg per dag i 100 dagar (fast jag har inte fattat varför).

Jag kommer aldrig att bli någon vän av touchscreen, men nu ligger jag med bara min padda till hands på ett hotellrum och jag förmår helt enkelt skriva ett helt blogginlägg. Jag orkar bara tänka på vad jag kanske skulle ha skrivit.

Så dagens blogg blir bara några rubriker om det som kunde ha blivit något mer, och ettan ämnen kommer i morgon. Visst väntar ni med spänning på…

Lusten att flyga – eller hur man öppnar en nödutgång på planet.
eller
Hur man får banken att ge en pengar för att bjussa på restaurnagmiddag i Luleå
eller
Minoritetsspråken
eller
Hur vintersagan slutade på Skeppsbrogatan 14A

Kommentera

