I believe in Heinz! #Blogg100

I believe in Heinz! #Blogg100

Ja, jag kanske inte har någon direkt tro på ketchupen som sådan, även om den är god, men visst, visst vill man önska att livet fungerar just sådär som självaste rinningsmekanismen gör i Heniz speciella flaskor.

I går satt jag här och bloggade om hur underbart det var att gå in i ett jobb, ett projekt, efter en aningen kärv tid som frilansare.

I dag droppade en klick till in! Ett annat uppdrag, tusan så spännande, med mera tid, längre tid, och i en region jag är väldigt nyfiken på!

Jag tror jag tar en droppe till…

Och vad gäller detta myckna bloggande som pågår. 98 more to go!

Kommentera

